poniedziałek, 24 lutego 2014

Facebookowy flirt.

Jedna osoba miała pretensje, że tematy, które tu poruszam stały się zbyt "ostre" i "poważane". Rzeczywiście, dlatego teraz czas na jakiś lekki temat, a mianowicie "Jak flirtować przy pomocy facebookowych naklejek?"

Kilka miesięcy temu, facebook dał możliwość wzbogacenia naszej konwersacji przy pomocy obrazków. Przejrzałem większość i wybrałem najciekawsze, które mogą ulepszyć Twoją rozmowę z płcią przeciwną. Wiesz, kobiety lubią, gdy facet jest kreatywny, dzięki facebookowym naklejkom możesz dostać wyższe punkty za styl.

Ten post będzie wyglądał następująco: opis naklejki, kontekst w jakim będziesz mógł ją wykorzystać i przykładowa rozmowa.

Tutaj zaznaczam, że wszystkie dialogi zostały przez mnie zmyślone i nigdy nie miały miejsca.

Więc jazda.

W folderze "Pushen" jest fajna naklejka przestawiająca hybrydę kota i jednorożna. Możesz jej użyć do wyrażania swoich najskrytszych fantazji.

Przykład:
A: Pamiętasz jak trzymałaś mnie za rękę?
B: Kiedy? Wtedy kiedy ćwiczyłeś na mnie boks tajski, a później wbijałeś mi swoje kościste paluchy miedzy żebra, tylko po to żeby sprawdzić czy jestem gruba? PAMIĘTAM. Złapałam Cię za rękę, tylko po to, żebyś mnie nie bił.
A: Daj mi się skupić. Też chce sobie przypomnieć, tą magiczną chwilę.



Folder "Opuncja" to kaktusy. Mój faworyt to ten geniusz z okularami w czarnej oprawce i czerwonej muszce. Typ kujona, który wie wszystko.

Przykład:
A: To nie może być zbieg okoliczności. Czy siedzisz teraz na krześle?
B: Oczywiście, znasz człowieka, który leży lub stoi przed komputerem.
A: O mój Boże! Ja też siedzę na krześle. Wiedziałem, że takie z nas BrAtNiE dUsZe!!!



W folderze "Koko", ktoś nierozważnie zostawił naklejkę psa wykręconego dupą do odbiorcy. Wiesz co z nim zrobić.

Przykład:
A: Jesteś dla mnie tak miły, że następnym razem, gdy się widzimy dostajesz kopa w dupę.
B: Wole klapsa.

A: 



Powyższy lisek z "Lisów facebooka" ma jeszcze ciekawszy wariant, a mianowicie lisek złodziej. Używaj go wtedy gdy jesteś pewien, że skradłeś jej serce.

Przykład:
A: Ok idę spać. Nara.
A: 
B: Pa.
(...)
B: Śpisz? 
B: Nigga, I'm gunna steal yo' heart, like I steal yo' bike. 
B: In the night.



Dziewczyny lubią, gdy facet ma do siebie dystans. Naklejka z folderu "Bun" pokaże jej, że nie jesteś nadętym bucem.

Przykład:
A: Ćwiczyłem dzisiaj.
B: No i?
A: Mimo, że robiłem brzuszki, jakimś cudem naciągnąłem sobie mięsień w szyi.
B: Smuteczek.
A: Wyglądam teraz jak Stephen Hawkins.
B: Hahaahhhahaha



Ciekawą naklejkę można znaleźć w folderze "Hatch". Jest niemalże na samym końcu. Jest to typ, który wygląda jakby czuł się winny, że ma wzwód na twarzy.

Przykład:
A: Mówiłeś, że mam grube nogi. Nie odzywaj się do mnie.
B: Masz świetne nogi. W sumie, gdybyśmy lecieli samolotem we dwójkę i rozbili się gdzieś na Evereście, to żeby nie umrzeć z głodu, pierwszą rzeczą jaką bym zjadł byłby Twoje nogi. Bo są takie apetyczne.

A:Wiesz co? Za każdym razem, gdy myślę, że nie możesz być już głupszy, to udowadniasz, że możesz.
B: Dziękuję.



"Pandagog i przyjaciele" oferuje naklejkę wyglądającą jak typowy creep. Możesz jej używać żeby naprowadzić dziewczynę na konkrety.

Przykład:
A: Poradź mi.
B: Nom?
A: Jest zimno (-13), jestem w piżamie i nie powinnam łazić nadmiernie, a muszę pójść do sklepu, bo nie mam co jeść. CO MAM ZROBIĆ :D ?
B: Mam Cię rozgrzać?
A: Jesteś dobry w rozwiązywaniu problemów.
B: Powoli zsuń górę piżamy. Powoli. Gdy to robisz baw się jedwabistością swojej skóry. Zwilż wskazujący palec w ustach i przejedź nim między swoimi piersiami w stronę pępka. 
A: Tak bardzo głupi.
B: 


Reszta naklejek nie jest aż tak ciekawa. Co nie zmienia faktu, że możesz sam odkrywać i podrywać. Pozdro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz