sobota, 11 czerwca 2016

Które dziewczyny są łatwe?

Z braku czasu, już miałem kasować bloga, ale jedna z czytelniczek zadała mi pytanie, które wymagało udzielenia odpowiedzi. Dosłownie wyłączyłem mecz na otwarcie Euro 2016, zaprzestałem badań nad lekarstwem na raka, siadłem przed laptopem i zamiast napisać jedno zdanie, ja napisałem post na 5 tysięcy znaków.

A pytanie to brzmiało:
"Jak mam być damą z granicami, skoro bardzo chce obciągnąć jego wielkiego, tłustego kutasa? Przecież nie chce, żeby uznał mnie za szmatę." 

No kurwa, czego się nie robi, gdy redakcja Bravo jest zamknięta?


NIE WIEM
Nie mam pojęcia, gdybyście zaczepili jakiegoś faceta na ulicy i zapytali "Kim jest według ciebie szmata?", dałby wam definicję, którą łatwo można by storpedować.

"Hmm dziewczyna, która rucha się 1 raz ze 100 facetami to szmata. Ta, która rucha 100 razy z 1 facetem to materiał na żonę" - co jeśli facet rzuciłby taką laskę po 99 razie? Co jeśli to laska rzuciłaby faceta? Czy dziewczyna, która choć raz zmieniła chłopaka, jest szmatą? I don't think so.

"Szmata, to dziewczyna, która nie szanuje własnej wartości." - załóżmy, że laska wyznaczyła sobie granicę i daje się wyrywać kolesiom, którzy mają przynajmniej dwa metry wzrostu, są muskularni i jeżdżą BMW. Całkiem niezłe standardy, które z pewnością wykluczają 90% mężczyzn. Jednak co by było, gdyby rzeczona "kobieta z granicami" spędzała noc w hotelu, w którym imprezują gracze NBA?

Kobiety to strażniczki seksu, czegoś do czego mężczyzna podłączony jest w twardy sposób. Nie słyszałem o kolesiu, który protestowałby, że miał ruchanie zbyt łatwe.

"Ona rzuciła mnie na łóżko, ściągnęła spodnie.
Zaczęła ssać mojego fiuta tak mocno,
że dupą zassałem pościel. Było mi zbyt łatwo,
co za szmata!" - said no man ever


PERSPEKTYWA DAMSKA
"Szmata" to etykietka używana przez płeć piękną, do stygmatyzacji swoich koleżanek, które zbyt łatwo dają się wydupczyć. 

Dziewczyny, w ten dość ostry sposób, dają sobie do zrozumienia, że wysiłek podrywającego faceta jest niewspółmierny do seksu, oferowanego przez laskę.

"Dałaś mu dupy, bo opowiedział dwa dobre dowcipy?
Ty SZMATO! Wojna Trojańska, o Helenę, trwała 10 lat!"

Jednak kobiety to ludzie, też mają swoje potrzeby i seks jest jedną z nich. Większość lasek będzie kłamać, ustawiać lustra, rzucać zasłony dymne, aby wydawać się świętsze, niż w rzeczywistości są.

Faceta nie powinno to obchodzić, chyba że zagrożone jest jego zdrowie, lub chce się z taką laską żenić. 

Nie oszukujmy się, żaden mężczyzna przy zdrowych zmysłach nie ożeni się z dziewczyną, którą posuwała cała wieś. To tak jakby kupić samochód z nową karoserią, ale starym przebiegiem. Dlaczego ktoś miałby płacić, skoro inni mieli darmową jazdę próbną?


KTÓRE DZIEWCZYNY SĄ ŁATWE?
Wierzcie lub nie, ale ten post pisałem przeszło rok. Ta historyjka z początku była motywacją tylko po to, aby go skończyć. W międzyczasie trochę przytyłem, zastanawiając się jakim cudem jest to możliwe, bo zawsze byłem chudy, zorientowałem się, że miało to związek z tym, że zapomniałem sobie zrobić kanapki do pracy.

A pracę mam względnie fizyczną. Więc na przerwie obiadowej pojechałem do sklepu, aby uzupełnić węglowodany jakimiś cukierkami, wafelkami i żelkami. Żywiłem się w ten sposób przez rok - stąd oponka. Po pewnym czasie zauważyłem, że kupowanie słodyczy weszło mi w nawyk. Dosłownie przed wejściem do sklepu myślałem sobie "Lepiej, żebym znowu nie kupował tego śmieciowego żarcia" i tuż po wejściu "O kurwa, landrynki z nowym smakiem!"

Brakowało mi samokontroli, aby powiedzieć "nie" i taką właśnie definicję szmaty proponuję przyjąć.

Szmata - kobieta bez samokontroli.

Brak samokontroli może wynikać z różnych czynników, najczęściej są to:

  1. Więcej kobiet, niż mężczyzn w otoczeniu (ulicy, mieście, kraju). - jeśli jest większa konkurencja, wtedy kobieta może wyciągnąć broche szybciej, niż inne laski
  2. Presja czasu - mężczyzna z "wyższej półki" jest w otoczeniu przez kilka dni i już nie zamierza wrócić.
  3. Dostęp do mediów - zwłaszcza tych, które przekonują, że brak seksualnej samokontroli jest w porządku.

"BO FACET POWINIEN SOBIE DZIEWCZYNĘ WYCHODZI" - MALVINA PE.
Pisząc posty zawsze staram się znaleźć analogie między płciami. Czy istnieje męska wersja szmaty? Tutaj odpowiem twierdząco: Tak istnieje. Kobieta jest strażnikiem seksu, mężczyzna jest strażnikiem oddania/zaangażowania.

Facet we friendzone, który chodzi za laską jak cień, przez 5 lat, aby złapać choć trochę smrodku jej rybki, jest męską wersją szmaty. "CZASOWA SZMATA", że tak się wyrażę. Laska dostaje wszystkie bonusy związku, przy czym nie musi się z nim ruchać. Dodatkowo może posiadać nieograniczoną ilość kolesi we friendzone, nikt nie będzie na nią krzywo patrzył.

Na szczęście jest internet, mężczyźni wymieniają się informacjami na temat spotkanych dziewczyn, bardzo łatwo powiedzieć, które baby udają niedostępne, bo w sztuczny sposób chcą podnieść swoją wartość. Idź zaparz sobie kawę, bo lista, którą tu zaprezentuje, będzie dość długa.

UWAGA - te informacje pochodzą z amerykańskiej ziemi, przyjmując że Polska jest bardziej konserwatywna, powinieneś spojrzeć na te wyznaczniki ze zdrowym dystansem.


  1. Ma dobrze widoczne tatuaże - jeśli laska jest wydziergana jak okrętowy żeglarz to całkiem prawdopodobne, że brak jej samokontroli, co za tym idzie jest szmatą.
  2. Przebite nie tylko uszy - nos, pępek, sutki, łechtaczka - nikt normalny nie robi sobie dziur w strefach erogennych
  3. Sucza twarz - wiążąca się z charakterystyczną ciężkością powiek, świadczy o dość częstym wykorzystywaniu przez przeszłych partnerów
  4. Dużo przeklina poza sypialnią.
  5. Brak łaskotek.
  6. Porusza temat twardych narkotyków.
  7. Duże cycki - przekładające się na zwiększenie męskiej atencji.
  8. Pokazuje dużo skóry mimo mroźnej/ulewnej pogody.
  9. Nadmierne owłosienie ciała/niski głos/męska szczęka - wiążące się z większą ilością testosteronu, nie precyzyjny wyznacznik, zależny od rasy.
  10. Jej koleżanki to szmaty - wedle powiedzenia, kto z kim przystaje, takim się staje
  11. Biseksualna
  12. Podróżniczka - dziewczyna, która zjeździła całą Europę wzdłuż i wszerz, ale nie potrafi powiedzieć, absolutnie nic o miejscach, w których była? Wychodzi na to, że nie zwiedzała zabytków
  13. Straciła dziewictwo w młodym wieku, np 15 lat i niżej.
  14. Ma daddy issues.
  15. Feministka 
  16. Kolor włosów inny niż tradycyjny, np zielony, różowy. - bunt przeciwko ustalonym normom socjalnym dość często wiąże się z hiperseksualnością
  17. Pali - pytanie o papierosa, albo czy masz ognia, jest dobrym sposobem, aby otworzyć konwersację z facetem.
  18. Ma dużo kolegów - no bo koledzy nie oceniają
  19. Nosi kolorowe soczewki kontaktowe - czego się nie robi dla dodatkowej atencji?
  20. Ma słabe wzorce - Kim Kardashian? Miley Cyrus? Warsaw Shore? hue
  21. Tunele w uszach
  22. Dorastała z braćmi, zwłaszcza jeśli była najmłodsza - kto z kim przystaje...
  23. Chodziła do katolickiej szkoły, która skutecznie zdusiła jej seksualność
  24. Głośny głos/śmiech 
  25. Jest sportowcem na profesjonalnym poziomie - taka laska ma wszystko: świetnie wyrzeźbione ciało, podbity treningami poziom testosteronu, dostęp do równie napalonych zawodników z branży
  26. Pije jak facet 
  27. Internetowa kurewka - setki znajomych na facebooku? 10 tys. followersów na instagramie? ma możliwość przebierania w facetach znajdujących się w swojej świcie, co musi robić, aby ich tam utrzymać?
  28. Umie zrobić laskę - ze zrobieniem dobrego loda jest jak z graniem na harfie, musisz ćwiczyć
  29. Twierdzi, że "dobrze tańczy", ale nie tańce towarzyskie - wcieranie się tyłkiem w krocze faceta, nie jest tańcem
  30. Samotna matka - samotne matki rzadko popełniają tylko jeden błąd
  31. Sztuczne cycki/tyłek
  32. Bierze tabletki antykoncepcyjne, ale nie jest w związku
  33. Ona podeszła do ciebie - jesteś ciotą więc to ona wybrała ciebie, a nie ty ją
  34. Nie jest kobieca - bo sam nie jesteś męski
  35. Kolesie podrywają ją na twoich oczach - mimo, że jesteście w związku, cieszy ją zainteresowanie innych panów
  36. Często wychodzi na "babskie wieczory"
  37. Jest bardziej zazdrosna o ciebie, niż ty o nią - zwykła projekcja, przerzuca na ciebie swoje negatywne cechy
  38. Uważa siebie za brzydką - więc śpi z kim popadnie, aby się dowartościować
  39. Temat seksu wypływa od niej - im bardziej wyuzdany, tym większa chcica
  40. Emocjonalna/neurotyczka - she let the vagina do the talking
  41. Mówi nieironicznie, że jest silną i niezależną kobietą - nie może polegać na facetach, bo tylu już ją wykorzystało, ten cynizm nie wziął się z powietrza
  42. Wasz pierwszy wspólny raz jest bez prezerwatywy
  43. Dość często cię testuje - szuka najmniejszego powodu, aby cię rzucić
  44. Masz przeczucie, że jest szmatą - czasami warto zaufać swoim bebechom
  45. Jest luźna - jeśli czujesz jakbyś wkładał chuja w okno, mam dla ciebie niezbyt dobre wiadomości
Mam nadzieje, że dzięki tej liście nie będziesz niepotrzebnie tracił czasu na dziewczyny i od razu przejdziesz do konkretów. Maksymalnie 2 tygodnie powinny upłynąć od momentu powiedzenia "Cześć" do włożenia w nią siusiaka. Jeśli dalej laska nie będzie miała czasu na spotkanie z tobą, to przejdź w stan uprzejmej obojętności i poświęć się swoim zainteresowaniom.


PODSUMOWUJĄC
  • facet troszczy się o to, czy dziewczyna jest łatwa, tylko wtedy, gdy zagrożone jest jego zdrowie, lub gdy szuka żony
  • najsurowiej seksualność kobiet oceniają inne kobiety
  • szmata - to kobieta z wyuczonym, lub wrodzonym brakiem samokontroli 
  • wygoogluj "slut tells"

Carry on.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz